Destek
0850 241 14 43

İdesse Danışmanlık, ITIL referansı ile kurguladığı ve gerekli BT altyapısı ile beslediği Kurumsal Destek Süreçleri ile Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti" anlayışı ile sunduğu yeni nesil ve yüksek katma değerli çözüm ve hizmetlerini satış sonrası destek ile de devam ettirmeyi amaçlamaktadır.

İdesse Çağrı Merkezi saha kullanıcılarına eğimli kadroları ve vardiya sistemi ile haftanın 7 günü 09:00 – 22:00 saatleri arasında hizmet sunar.

İdesse Çağrı Merkezi ücretsizdir.

Saha kullanıcılarının tüm destek ihtiyaçlarını karşılamak için yapılanmıştır. İdesse çağrı merkezi ile;

  • Daha yüksek hizmet kalitesi ve kesintisiz kurumsal destek
  • İhtiyaçların doğru tespiti ile hızlı ve kullanıcı tatminine yönelik çözümler sunulması
  • Destek hizmetinde güvenlik, sürat ve erişilebilirlikte artış sağlanmakta

ve kesintisiz saha operasyonu garanti altına alınmaktadır.

Kullanım Kılavuzları ve Eğitim Videoları